5/17/09

BFK

Komiksiarze, zbierzmy się!

W tym roku odbywa się BFK: Bałtycki Festiwal Komiksowy, w dniach 27-28 czerwca, na który, naturalnie, warto pójść. Spotkania z komiksiarzami, takimi jak David Lloyd, Guy Delisle, ale także polskimi autorami, na pewno wniesie wiele dobrego. Galeria na temat Komiksu Japońskiego, konkursy, zabawa na sto dwa, a przynajmniej mam taką nadzieję. Zbierzcie się licznie!

szczegóły: http://bfk.hanami.pl/

Tak się składa, że w tym czasie idealnie będę w Polsce. Jest więc duże prawdopodobieństwo, że wpadnę (chyba, że mnie rodzina żywcem zje myśląc, że jestem dużą, belgijską czekoladą....)

3 comments:

Bartek "godai" Biedrzycki said...

Przeczytałem "lesbijską" zamiast "belgijską". Pora zacząć terapię.

Dalvia said...

głodnemu chleb na myśli.... he he he

kolec said...

Kusi mnie ten Delisle, ale żeby dla niego tak na drugi koniec Polski... No nie wiem, nie wiem.