3/2/09

For Polish people

Witam, ludziska.
Otóż, mam zaszczyt wam powiedzieć, iż w najnowszym numerze "Jeju" znajdzie się mój komiks "Plac Monet" w wersji jak najbardziej polskiej, wraz z innymi fantastycznymi pracami.
Premiera numeru odbędzie się 8 marca 2009 w klubokawiarni Kawangarda na Wilczej 32 w Warszawie. Numer będzie można ewentualnie nabyć na Warszawskich Spotkaniach Komiksowych, wtedy należy polować na Tomka Pastuszkę, znanego ze swoich pasków.
"Jeju 8" jest to numer poświęcony tematyce kobiet, albo są to komiksy przez nie narysowane. Poważnie, polecam! :)
Niestety, nie pojawię się ani na jednym, ani na drugim spotkaniu z powodów wiadomych... ale bierzcie autografy od innych rysowników! :)

szczegóły numeru itepe: http://magazinjeju.blogspot.com/

7 comments:

Anonymous said...

beuh si c'est comme ça je commente en Français!

Dalvia said...

vas-y, hein? tou me cherche? :P

Nan, c'est juste a propos de ce magasine dont je vous ai montre jeudi passe, ou il y a ma BD ^^

Daniel Gizicki said...

hy, mnie też nie będzie :D
gratulacje publikacji! ;P

ps. w weryfikacji mam słowo "adler" to w sumie bardzo komiksowe... :D

Dalvia said...

No, to się obaczymy, nie? :D
Ja dopiero jakoś w kwietniu będę. Może wtedy jeszcze zakupię Jeju dla mojej mamy, bo jakoś odkryła w ostatniej chwili, że w sumie tam jest komiks jej córuchny.... (co z tego, że jej się bezczelnie popisałam już dawno temu :P)

->ps. no cóż...... :D

Anonymous said...

Taa Daa! (Fanfary ;-))

Gratulacje. Ciekaw jestem całego numeru bo pomysł na numer kobiecy jest więcej niż zacny.

Maciej Pałka said...

Bardzo dobry komiks. Fachowa robota.

Anmawe said...

Naprawdę fajna historia :3 gratuluję publikacji... :)